niedziela, 3 lipca 2011

O Niej

Charakterem mnie rozwalaj,wyglądem onieśmielaj. Miej coś ,czego nikt inny nie ma. (; . ... bo wiesz, sŁońce z deszczem wywoŁuje tęcze!;) "UŚMIECHNIĘTA? bardzo często..." "Bo to ona uzależnia jak narkotyk" "Moja broń? Ten niewinny uśmiech.." Opuszczony świat, w którym mimo wszystko wciąż świeci słońce A teraz powtórz cicho moje imię... Bo ktoś kiedyś Cię o nie zapyta. I niebo... znów będzie niebieskie A trawa... znów będzie zielona '...Póki śmiech tłumi łzy Cieszą nas zwykle dni Warto żyć, warto śnic, warto być Póki wciąż mamy sny Krąży w nas czerwień krwi Warto śmiać, cieszyć się, warto Kochać...' xD ...ile słów potrzeba, by przekazać to uczucie jedno... ... to przy którym inne sprawy bledną...?? nie potrzebny mi Rolex, żebym znała czas; nie potrzebne mi złoto, by mieć blask ! ' * A zmieni się tylko wtedy, kiedy sama postanowi że powinna ! Nie wstydze sie łez i tego ,ze czasem nie chce mi sie zyc i Kocham sie śmiać i uśmiechać .nawet w najmniej odpowiednim momencie :) Bo piękne jest to, co nas różni od innych. Z SERCEM ANIOŁKA Z DUSZĄ DIABEŁKA Jestem Sobą, a Nie Kimś Kogo Ze Mnie Robią ! Jestem normalna czyli dla wielu inna... Nie chodzą w koronie , nie siedzą na tronie nie mają błękitnej krwi po Tacie lecz Księżniczkami są ... Pocieszając przyjaciela nie mów nic, bo słowami i tak nic nie zdziałasz. Dziel z nim smutek w ciszy. Swoją obecnością wyrażasz wszystko co chciałbyś mu powiedzieć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz