wtorek, 26 lipca 2011

O niej - najlepszy opis pod zdjęcie

wredna suka.
helouuuu.. a kto to ?
a teraz słuchaj, bo ja chce coś tu wystukać.

powiem ci co myśle.
nie dbam o twoje zdanie o mnie.
spytam o twoją opinie ale i tak robie tak jak zechce.
potrafie fałszywie sie uśmiechnąć.
uwielbiam patrzeć z nienawiścią i pogardą, odzywać się z ironią.
jestem w stanie zrobić ci krzywdę aby się zemścić. po dniach tygodniach latach. kiedy znajdę odpowiednią okazje.
najprawdopodobniej nie masz pojecia co tak naprawde o tobie mysle. chcesz wiedzieć? nie ma sprawy.
jesteś moim przyjacielem? masz dobry humor? bede śmiała się z tobą. zły? płakać też potrafię.
czasem płacze bo nie mam siły.
śmieje sie wtedy kiedy mam ochotę.
boje się jedynie śmierci lub choroby.
chcesz mi coś powiedzieć? powiedz. nikt więcej o tym nie usłyszy. nikt sie nie dowie.
chcesz o coś spytać? odpowiem jeśli bede potrafiła.
masz zamiar mnie wykorzystać? zauważę, lecz nie powiem.
zdarza się że moje 'nie' znaczy 'tak' a 'tak' oznacza 'nie'.
myślisz że jestem ...? mylisz się. myślisz że nie jestem? znowu nie masz racji.
zdaje sobie sprawe że nie liczy sie co czujemy i myślimy a jedynie to co robimy. trudno.
nie zmusisz mnie do niczego. ; ) !

Wpisz Poniżej Swój Adres E-Mail By Otrzymać Dostęp Do Tajnych I Niesamowicie Oryginalnych Opisów Pod Zdjęcia



           Imię:
Adres email:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz